poniedziałek, 20 sierpnia 2007

KONKURS NA NAJLEPSZE ZDJĘCIE !!!!!!!



Prgane powiadomic ze takie konkursy to wielka sciema jesli chodzi o wygrana w wyskości 10.000zł poniewaz gralam w takim konkursie i widziałam prace ktore co tydziem wygrywały zeby pod koniec wrzesnia wybrana została jedna osoba ktora otrzyma te piniadze. Teraz powiem w czym rzecz widziałam te zdecia ktore zostaly tam wysłane i musze powiedziec ze bardzo wielka czesc była z ciagnieta z internetu wiec ja tak samo zrobiłam a oni mi wiekszość zdjec nie przyjeli poniewaz powiedzieli ze byly z ciagniete, ale wczesniej nie widzieli tego ze tamci tak samo zrobili. Te ktore były przez nich pyjete czyli moje zdjecia byly bardzo ładne ale wybrali beznadziejne byly podobne do tego obrazka. :-(

Wiec to mnie zasmuciło bo tamci tez oszukiwali a wygrali to poprostu beznadzieja i mi bardzo smutno.

Brak komentarzy: