piątek, 24 sierpnia 2007

PRZYJACIELE :-(


Cześć to znowu "Ja"
Pragne napisac cos wa na temat przyjaciól poniewarz ja ich nie mam w moim miscie, gdyz niedawno do tego miasta sie przeprowadziłam. W bydgoszczy miałam duzo przyjaciół ale teraz nie mam ich wcale czy to nie jestbardzo smutne, A oni mieszkaja daleko od mnie i maja zreszta wlasne zycie co ich obchodze "ja"
A bez przyjaciół jest bardzo smutne i zgoszniałe zycie co wy na to? .
Treaz napisze Piosenke o przyjaciołach wietrze czasie słońcu itd.
Piosenka o przyjaciołach wietrze czasie słońcu itd.
Nie chcę śpiewać o wietrzeZagubionym w dolinach
Nie o gwiazdach co wieczórSpadających na zbocza
Nie chcę głosić prawd zapomnianych
By ktoś nie rzekł że jestem fałszywym prorokiem
Kto z was takich przyjaciółMa by mówić i m: bracia
Kto pamięta o słowieTak prostym jak: człowiek
Nie chcę głosić prawd zapomnianych
By ktoś nie rzekł że jestem fałszywym prorokiem
W nurcie czasu płyniemy
Płytszy cichszy już oddech
Tu mielizna tak kamień
I znów wir rok po roku
Nie chcę głosić prawd zapomnianych
By ktoś nie rzekł że jestem fałszywym prorokiem
Póki nie jest za późno
Póki czasu choć trochę
Wyjdźcie z domów do słońca
Wpuśćcie światło do mroku
Poszukajcie prawd zapomnianych
A znajdziecie prawdziwych proroków
Język gazety przyrósł nam do gardła
Językiem gazety widzą nasze oczy
Przemykamy w szarej mżawce dnia
Skuci losem
No to papatki i wielkie buziaki :-)

Brak komentarzy: