poniedziałek, 12 listopada 2007

Najgłupsze wypowiedzi roku w USA


TEKST NIE MA ZA ZADANIE NIKOGO OŚMIESZYĆ.
Złote usta
1. pyt: "Czy chciałabyś żyć wiecznie jeśli byłoby to możliwe? uzasadnij odpowiedź." odp: "Nie chciałabym żyć wiecznie, bo nie powinniśmy żyć wiecznie, ponieważ jeśli mielibyśmy żyć wiecznie, to byśmy żyli, a przecież nie możemy; i wlaśnie dlatego nie chciałabym żyć wiecznie." -Miss Alabama, 1994 Miss USA, wypowiedź na wyborach miss.
- 2. "Gdy tylko oglądam w TV te biedne, głodujące dzieci gdzieś na świecie, nie mogę powstrzymać się od płaczu. To znaczy, chciałabym być taka szczupła jak one, ale z tymi muchami, wszechobecną śmiercią itp..." - Mariah Carey - 3. "Naukowcy odkryli, ze mózg reaguje na czekoladę w pewnym stopniu tak, jak na marihuanę. Odkryto też inne cechy wspólne między czekoladą a marihuaną, ale nie pamiętam jakie." -Matt Lauer w NBC's Today
- 4. "Nie popełniłem przestępstwa. Po prostu nie zastosowałem się do wymogów prawa." -David Dinkins, burmistrz NY, (odpowiadając na oskarżenie o niezapłaceniu podatków)
- 5. "Palenie zabija. Jeśli jesteś zabity - tracisz bardzo istotną cześć swojego życia" -Brooke Shields, wypowiedź w momencie ubiegania się o stanowisko rzecznika prasowego federalnej akcji przeciw paleniu.
6. "Nigdy nie miałem poważnej operacji kolana na żadnej innej cześci ciała" - Winston Bennett, Univ. of KY basketball forward
- 7. "Pomijając zabójstwa, Waszyngton ma najniższy wskaźnik przestępczości w kraju" - Mayor Marion Barry, Washington, DC
- 8. "Dokonałem zwrotu o 360 stopni." - Lech Walęsa, prezydent RP
- 9."Jestem za karą śmierci. Ten, kto popełnił odrażające czyny, powinien dostać nauczkę na przyszlość" - Britney Spears -

3 komentarze:

Ramzel pisze...

Dlaczego na TWOIM blogu jest mało TWOICH tekstów? I proszę nie łączyć tego z tematem posta do którego jest ten komentarz.

PS Dziewiątka jest 'de best'. ;)

Asia pisze...

RAMZEL DZIEKUJĘ ZA MAŁA KRYTYKĘ PONIEWAŻ NIKT OPRÓCZ CIEBIE NIE ZAGLĄDA DO MOJEGO BLOGU TO DLA MNIE WIELE ZNACZY :)

Gregor71 pisze...

A mi się nawet podoba:) Zapraszam do mnie na : www.grzesiekwroc85.blog.interia.pl